Bireysel/Toplumsal Bilincin Oluşum Sürecinde Kanıt Temelli Öğrenmeyi Kullanmak: ‘Çoklu Bakış Bu Dersin Doğasında Var’ başlıklı çalıştay katılım belgesi için tıklayınız.
Çalıştay Yürütücüsü: Prof. Dr. Yücel KABAPINAR
Çalıştayın Başlığı: Bireysel/Toplumsal Bilincin Oluşum Sürecinde Kanıt Temelli Öğrenmeyi Kullanmak: ‘Çoklu Bakış Bu Dersin Doğasında Var’
Çalıştay Amacı: Teoriden Uygulamaya KTÖ’yü tanıtmak ve örnekler eşliğinde uygulatmak
Çalıştay İçeriği: 1. KTÖ nedir? 2. KTÖ çalışma yaprakları nasıl hazırlanır ve kanıtlar sınıfta nasıl sorgulanır?
Hedef Kitle: Tarih, Sosyal Bilgiler ve Sınıf öğretmenleri, lisans ve lisansüstü öğrencileri
Katılımcı Sayısı (En fazla): 40 kişi
Süre: 120 dk
Çalıştay Dili: Türkçe
"Ortaokul Sosyal Bilgilerde Proje Tabanlı Öğrenme: TÜBİTAK 2204-B Projelerinde İçerik ve Nitelik" başlıklı çalıştay katılım belgesi için tıklayınız.
Çalıştay Yürütücüsü: Prof. Dr. Eyüp ARTVİNLİ
Çalıştay Başlığı: "Ortaokul Sosyal Bilgilerde Proje Tabanlı Öğrenme: TÜBİTAK 2204-B Projelerinde İçerik ve Nitelik"
Çalıştayın amacı: Ortaokul sosyal bilgiler eğitiminde TÜBİTAK 2204-B projelerine danışmanlık yapan öğretmenler için, ideal danışmanlık süreçleri, süreçte yaşanan sorunlar, PTÖ basamaklarında ortaokul öğrencileri için dikkat edilmesi gereken hususlar, projelerin içeriğinin oluşturulması ve sunulmasına kadar tüm aşamalarda nelerin nasıl ve ne kadar yapılması gerektiği ile, öğrencilerin proje tabanlı öğrenme sürecine dahil edilmesinin yolları ve sonuçları ele alınacaktır.
Katılımcı Sayısı: 60 kişi
Hedef Kitle:Tüm branşlardan Öğretmenler
Süre: 2 saat